Benim de kasık ve ara ara karın ağrım oluyor rahim baskı yaptıgı için normal dedi doktorum , bağlar geriliyor vs
oturarak çalıstıgım için ayaklarım şişmeye başladı tabi sıcaklar da eşlik ediyor 🙄
bolca yürü dedi doktorum
kaşınma yanma yok ama hafif yeşilimsi sanki akıntım onu bir sorucam
ben de sanki içimi bişi gıdıklıyor gibi hissediyorum pıtır pıtır bişi oynuyor sanki bebek diye düşünüyorum ama henüz gaz mı ayırt edemedim😬