deletedmom9494 Kamilee korkma ama canım benimde 12 hafta da oldu doktor progestan vermişti şuan çok şükür 23 bitmek üzere
guliii Kamilee Doktora git canım o bilir ama panik yapma her zaman kötü bi şey olacağını göstermez bende çok gittim
Kamilee deletedmom9494 inşallah kötü birşey değildir pazartesi gidicem bakalım endişeleniyor insan hemen teşekkürler
sevval55 Kamilee aksam kadın dogum aciline gidin bence kanama normal değil pazartesiye kadar beklemeyin sonra vicdan azabı cekersiniz allah korusun
deletedmom9494 Kamilee bence de doktora git acile falan özel hastaneye gidiyorsan ona da gidebilirsin şuan hala gelmiyorsa sorun yoktur zaten benim bir kere akıntı gibi geldi bir daha da olmadı çok şükür