Kızlar dün doktor alttan muayene etti beni ve 2 cm açıklık var dedi nstye yolladı nstde sancı çıktı ama ben hiçbirşey hissetmiyordum sancım yoktu yani yatışımı verdiler imza atarak çıktım ama dün alttan muayeneden sonra kanamam durmadı kahverengi şeklinde geliyor
böyle sancı hissetmeden yatış yapıp doğum yapan oldumu 2 cm açıklıkla