zeynokrktk yaa demek ki bi tek ben değil mişim 😅 bende 32. Haftamdayım daha hiç bişe almadım sadece bi kaç zıbın felan aldım 😒😒 doğum temmuzda bayramdan sonra anca almaya başlarım annemle eşimle hepsi oruç ben yesemde onlr için zor olucak internettende alma taraftarı değilim açıkcası özellikle beşik anne yanı felan bir de bu attığın linktekilerin çoğu gereksiz bence kuçakta taşıma kullanılmıyomuş yeni çıkan bebek arabalarının pusetleri çıkıyo şuan genelde herkes onları öneriyor . Ama diğer kıyafet bez çanta vs napıcam blmiyorum annem hırka yelek örüyo ama hastane çıkışı felan almak gerek onda da kızlar doğumhaneye verilen kıyafet isimsiz düz bi hastane çıkışı olsun diyo yeni doğum yapanlar ya çocuğun göbek bağı kanar kan bulaşır diye şndi çıkan isimli zıbın takımları felan daha sonra giydirilir daha basit bi takım almak gerekiyomuş