Pnrbtr Kızlar merhabalar. Yumurta takibi yapmadım. Adetime 1 hafta var. Dedim ki bakim belki son haftalarda yumurtluyorumdur. Ovülasyon testimde hep çok silik çizgi çıkıyo. 2 gündür. Gebelik belli olur mu acaba tecrübe edeniniz var mı?
sevval55 Pnrbtr gebelik evet cıkıyor ama anında çok koyu iki çizgi çıkıyor diye biliyorum cunku gebelik testine göre çok çoj daha hassas o testler
clmmmmm Pnrbtr ovulasyonda silikte olsa hep 2.çizgi çıkar hamilelik için t çizgisinin çok koyu olması lazm
Kimya Ben de ilk ovulasyon testi ile öğrendim. İlk belirtim köpüklü idrardı. Endiselenip ovulasyon testi yaptım cift silik cizgi çıkmıştı. Ertesi gun iki tane gebelik testi aldım onlarda cift cizgiydi. Inşallah hersey gönlünüze göre olur.
Pnrbtr Kimya Hs20 clmmmmm adetime 1 hafta var ama dünden beri acayip bi bulantım var. Psikolojik mi ne anlamadım.
Hs20 Ben ovulasyon testi ile ogrendim canim adetime bi hafta vardi o zaman t cizgisi c cizgisi ile ayni koyulukta cikti sonra hcg testi yapinca ordada silik cikti.kan verdim kesinlesti
Pnrbtr sevval55 1 hafta önceden çıkmaz diye düşündüm. Bende size kelebekk rumuzlu hanım gibi sürekli ovülasyon testimi atıp başınızı yemeyi düşünüyodum 🤣🤣🤣🤣🤣
sevval55 Pnrbtr şüphelendiğin ilişkiden kaç gün geçti? Benim adet bitiminden sonrası gün tek ilişki olmuştu dahada hiç olmadı 1 ay boynca. Kan verdiğimde 20-25 gün geçmişti ilişkiden değerim 600 küsürdü baya yüksek cıktı. Sizin yeni bile olsa cıkar en az bi 20
Pnrbtr En son 22 mayıs. 6 gün geçti. Bir de 16 mayıs var ondan da 12 gün. Ya inanmıyorum senin gerçekten çok güzel bi süpriz olmuş. Darısı bize. Samsunlu musun bu arada?