Mnevvr53 merve1650 benim sadece sağ ayagım sol elim şişiyo 😀Albumum yok çok şükür çok tuzlu yiyormuşum o yüzdenmiş
honey merve1650 Valla ben 27 haftalığım hafiften ayaklarım şişmeye başladı, yürüyüş yapınca olmuyor ama geçiyor.
melegimmmveben merve1650 ben 31+5 im. Ayaklarım beni mahvetti. İncecik ayaklarım vardı şimdi balon gibiler. Parmaklarımı bile kıpırdatamıyorum. Ama dinlenince geçiyor🙏
Ozlemyy merve1650 anladım bende de şişkinlik var ama zehirlenmeden falan mı oluyor acaba doktor da normal dedi bana