Yurdanur Hayal_Demir bizde 36+5 iz 10 hazirana gün verdi doktorumuz planlı sezeryan için ama 2 hafta içinde öne geçti bebeğim 5 ine çekebiliriz dedi yarın kesin belli olcak bakalım Allah sağ salim kavuştursun hepimizi ❤
Nrtn1234 Yurdanur kızlar neden planlı sezaryen, nasıl karar verdiniz? Ben 37deyim hala Doğum netleşmedi
Hayal_Demir Nrtn1234 benim mecburi. Saglik sorunum ilk sebepti. Ilk dogumum sezaryendi. Bir de kizim da makat gelisti oglum da makat gelis.
Yurdanur Nrtn1234 doktorlarla falan görüştüm cenım ikisininde artı eksilerini çıkardım en son eşimle oturup sezeryana karar verdik bi de benim vajinusmus geçmişim var onu da göz önünde bulundurdum
Hayal_Demir Canoglum001 benim dr um aksilik olmazsa 39 dolmadan almam dedi. 40 icinde alacak 27 Haziranda