Kizlar 27+0 iz bugün doktora gıttım 1 kg 50 grm dedi sizlerinki nasıl minnoşların kilosu haftası ile uyumlu dedi bana. Birde ben bazen aşağıda hissediyorum bebeği arada ağri olyo çok tuvalatim geliyor şık idrar isteği. Doktorum hiç bir sıkıntı yok rahim ağzı darlığı da yok dedi herseyın normal dedi benim gibi bu sorunu yaşayan var mı acaba 😘😘