merhaba oncelikle soyleyeyim suan 37+4 hamileyim tam 10 hafta once yani 27 haftalikken ani sancilarim yukarda belirttiginiz gibi sikintilarm olmstu hastanede yattim bu nedenle agri kesiciler vs derken atlattik cok sukur cocugun pozisyonunada cok bagli ve cogunluk erkek bebeklerde goruliyormus diye duydum. Bana uroloji uzmani tam tersi daha az su icmemi onermisti bobrek iyi filtreleyemio die daha cok agri yapar die ozamandr 1,5 litreden fazla icmemeye calisiyorm ki bn gunde rahat 2,5 3 litre su icen biriyim. Simdi cok sukur herhangi bi rahatsizligimiz yok tek gun sayiyoruz. Herhangi bi asiri agri durumnda doktrunuzla iletisime gecin onlar tabi en dogrusunu bilir😊