Semisko Canım Aynı şeyleri yaşamışız resmen.bende 7 ay içinde 3 kere kimyasal yaşadım.Sonra rahim filmi ve pıhtılaşma genetik her testi yaptırdım az bi pıhtlasma cıktı.Bunu öğrendikten snra coraspirine başladım bu sferde bi türlü gebe kalamıyorum 🙈 7-8 ay sonra gebe kaldım.Aspirine rağmen yine kimyasal olsa yıkılacaktım artık ne yapmam gerek bilemicektim ama gerçektende bu sfer sağlıklı oldu ve hemen iğne başladık iğneyle devam ediyoruz.Bencede bu arkadaş ya şimdi genetik testlerini yaptırmalı yada gerek yok şuanlık derse biraz daha bekleyip neler yaşayacağını görmeli.İnşallah hayırlı haberlerini alırız 🤲🏻