Kızlar ben elhamdulillah 14. haftama girdim bugün.
Ama bir haftaya yakın bazı hamilelik belirtilerini hissetmiyorum
mesela midem bulanmıyor
aşermelerim olmuyor yani eskiden bir anda aklıma bir yiyecek gelir ve onu yemek isterdim ve bu aşırıydı şimdi sanki canım çekiyor ama bu insani olarak can çekmesi gibi
kendimi hamile gibi hissetmiyorum
göğsüme elimle bastırıyorum bir acı hissetmiyorum
yani bilmiyorum şu anda ailemin yanındayım hastaneyede gidemiyorum.
eve geçince hastaneye gidecem inşaAllah ama daha 10 güne yakın buradayım
ne yapayım bilemedim sizce evham mı yapıyorum
araştırdım bebek ölümünde her zaman kanama olmuyormuş.