merveeymeen İkili testi yaptirdim sonuclar icin daha doktora gitmedim 2 gun sonra kontrolum var internetten baktim sonucuna ama hic bisey anlamiyorum. 2 li free beta hcg ve 2li Papp-a kac olmali bilenleriniz var mi?
Rbs111 merveeymeen o önemli değil canım. Grafik önemli öyle anlaşılmaz herkesin farklı bi sınır yok yani şu kadar olmalı diye
Aysglbsn merveeymeen çok merak ediyorsanız fotoğrafını atın belki öyle daha sağlıklı bişey denilebilir çünkü insan merak ediyor :) ama yinede tabi ki çokta ciddiye almadan doktorunu bekle.
Pelin86 Canim sen iyisi doktora göster bu testler hassas oluyor çünkü biri yalniş bişey söyler degere bakarsin uzülmeme boşu boşuna Saglikla al yavrunu kucagina 🙏
hacerpamuk Bayanlar benim de bir sorum olacak. Yarın 2li testim var. Aç ya da tok farkeder mi randevumuz öğleden sonra. Ultrasonla bakıp sonra kan mı alacaklar Bilgi verir misiniz
AYsegulusal hacerpamuk canım karnın tok olsun şekerli bi şeyler ye bebek hareketli olsun ben aç gittim bebeğin ensesini ölçemediler ertesi gün bidaha gel tok ve tatlı bi şeyler ye dediler