Hamilelikte antibiyotik kullanan çok. İlk üç ay doktorlar genelde ilaç gerekli olmadıkça vermiyorlar. Ama sonrasında çok kullanan oluyor sonuçta 9 ay uzun bir süre ve herkes hastalanıyor. Anne sağlığı öncelik çünkü bebeğin sağlıklı yerde büyümesi gerekiyor. Augmentinde çok kullanan oluyor. Doktor verdiği sürece güvenin.