Merhaba arkadaşlar. Karnımın sağ tarafı neredeyse bir aydır sürekli ağrıyor. Eğildiğimde bacağımı kaldırdığımda bir şeye uzandığımda ya da bir şey kaldırdığımda ciddi bir sızıyla beraber bir ağrı hissediyorum. Karnım büyüyor diye düşünüp hiç dikkate almadım. Ama devam ediyor ağrılar. Yaşayan var mı ya da bir fikri olan ? 😕