gayehjk canım bizde 3 aydır deniyoruz olmadı bir türlü ikimizde kontrolleri olduk bir sıkıntı yok ama yumurtlama tarihini takip etmemiştim. Bu adet programlarındaki yumurtlama gününe göre ilişkiye girdik ama olmadı. Bu ay ovulasyon testi kullanmaya karar verdim şuan takip aşamasındayım hala yok yumurtlama mesela. Ama adet programına göre çoktan yumurtlamıştım, 😂 ovulasyon öneririm