Kızlar çoğu şeyimizi tamamlamıştık ufak eksikler kalmıştı Markafoniye girdim pudra denen bir mağaza var ordan 2 penye yelek, 2 daha kalın yelek, 4 uzun kollu zıbın, 4 patiksiz alt, 1 takım 3’lü takımı 80 TL ye aldım kargo da yok 100 TL ye 25 TL indirim yazıyor ama sepette daha çok indirim oluyor. bana baya ucuz geldi sizce ???daha gelmediler gelince kalitelerini yazarım 😁 bu arada ben hep 3-6 ay aldım bedenleri 0-3 aylık çok kıyafetimiz olduğu için