bayanlar dün iftardan önce karnım parçalamıyormuş gibi gissettim.ve coook sıklıkla oldu bu iftardan sonra hastaneye gittik ama sancılar beni öldürüyordu. hastaneye girdimizde 1 cm açıklık olduğunu ve net ye bağladığında 1 tane bile sancim çıkmadı ama ben hissediyordum..gittim hastane devlet bu arada.aciklik olması için ne yapmam gerek.yada illa açıklık olunca doğuma yeterli mi.yardimci olurmusunuz.