Geçen hafta ilk gebeliğimdr yaşadıklarımı anlatmıştım. 2 aylıkken kaybettim diye ve sonunu da şimdi tekrar Hamileyim diye bitirmiştim. Sizlerde bana nasıl güzel mesajlar yazmıştınız. Ama bunların hepsi yarıds kaldı... Evet, sağlık ocağına gidim test yaptırmıstım ve sonuc pozitifti ve dün ilk kontrolümüze gidelim dedik. Doktorum hiç bişey göremedi dedi acaba dış gebelik mi bilmem ne derken tekrar test istedi ve sonuc Negatif... Hayatın bana nasıl vuruşuydu bu. Yerle bir eden. Nolur güvenmeyin sağlık ocağında sakın ama sakın tahlil yaptırmayın. Dünyam karardı o kadar şey yaşamışkrn tekrar bu süreci yaşamak beni mafetti...