Kızlar merhaba,
Arada yazıyorum durumumu bilenler bilir. İki hamileliğim de bebeklerimin karnımda ölmesi sonucu maalesef kürtajla sonuçlandı. Uzun süre bekledim testler, tahliller derken zorlu, yorucu süreç oldu benim için. Kanımda pıhtılaşma çıktı. Dün de rahim filmi çekimim vardı son olarak, onu da çektirdim. Nasıl olsa bir şey çıkmaz temiz çıkacak diye rahattım. Çekim de çok zor oldu. Doktorla konuştuğumda, rahmimin kavisli olduğunu onun düzeltilmesi gerektiğini söyledi. Böyle bir ameliyat olup da sonrasında hamileliği sağlıklı şekilde ilerleyen var mı ?
Lütfen yardımcı olur musunuz?
Rahmimin şekli de aşağıda attığım gibi üst kısmı dalgalı şekilde. Normalde internetten baktığımda rahmin üst kısmı dümdüz bir şekilde oluyor.
Teşekkürler 🙏🙏🙏
https://i.hizliresim.com/M1YBv6.jpg
https://i.hizliresim.com/QPXz7A.jpg