Emellezel şuan istediğin pozisyonda yatabilirsin canım ilerleyen dönemlerde sol tarafına yatmayı önerecektir doktorun :)) 25 haftalık bir gebe olarak sana tavsiyem bol bol uyu ben şuan uyuyamıyorum bel ağrısından ve göbekten dolayı dönerken zorlanıyorum 😂😂 sen her pozizsyonda bol bol uyu allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 😇