Hamilelik bir hastalık süreci değildir. O şekilde ilerlemesini beklemeyin. Yani belirtileri ortadan kalktığında hamileliğin bittiği anlamına gelmiyor ya da bir değişiklikler olduğu :) hastayken ağrınız geçer ve iyileştim dersiniz ama bunlar çok farklı şeyler o sebepten belirtileriniz gelir geçer bu sorun olduğu anlamına gelmez☺️