Deletedmom133 FatmaAtess bende perşembe gideceğim karnım çok kötü oldu her yerim kaşınıyor bakalım ne verecek 😊
ilaydakani FatmaAtess lütfen doktora hemen haber verin benim komşumda öyle olmuştu erken Doğum yaptı 35.haftada falandı karaciğeri ile ilgili bir sorun olmuş ama bebek de annede çok şükür sağlıklıydı sadece beklemeyin ihmal etmeyin diye anlatmak istedim
hunilimom FatmaAtess ayaklarım çok kasiniyordu cildiyeye gittim mantar var dedi krem ve hap verdi başka da kaşınan yerim olmadı göbeğim de çatladı zaten o yüzden kaşınıyor
Gulsah29 FatmaAtess benım arkadaş oldu 38. Haftada kaşınmaktan tüm vücudu yara olmuştu akciğer de falan sıkıntı olunca oluyormuş gebelıkte tahlil yaptılar sıkıntı yoktu. Gebelik uyuzu diye birşey varmış ondan olmuş ancak Doğum olursa geçer dedi sezeryan oldu hemen . Umarım kötü birşey yoktur 🙏
FatmaAtess Deletedmom133 ya işin kötü tarafı benim karnım hariç heryerin kaşınıyo çok şükür çatlat yok ama bacaklarım kollarım kaşımaktan yara oldu 😭
Deletedmom133 FatmaAtess bende son ayda çatladım maalesef 🤷🏻karnımda kaşınıyor bacak ayak kol el heryerim🤷🏻
R_Arslan Kızlaaar kasimayinnnn o kasimanin sonunda d3ri cok kotu bi goruntu aliyor ve yirtilmaya basliyor dogal gul suyunu dolaba koyun kasindikca cikarin surun ben oyle rahatladim ve dediklerinizi yasadim sonu catlaga dondu bunalimdayim kasimayinnnnnn