Merhaba hanımlar ben Adana özel hastanesinde dilek Coşkun hanımın hastasıydım ama hastanenin hijyen koşulları beni soğuttu o yüzden Sezar hospital Berrin hanıma gitmeyi düşünüyorum gidenler memnun mu ve doktor normal doğumu destekliyor mu ücret bilgisi olan var mı? Çok teşekkürler şimdiden 💝