Prensesimyolda vücut kendini Doğuma hazırlıyor cnm normal o ağırlar 🤧37+5 im,dün gece sahur hazırlarken vajinama saplanan agrıların tarifi yok😔şuan iyim şükür amaaa girip geçiyor bunlarda cok normal,sadece iştahsızlık kafama takıldı?acaba stres mi yaptın farkında olmadan🙄ne olursa olsun yeme içmeyi bırakma bu haftalar kilo alımı daha iyi oluyor bebekte ki dr demiştir..zorla da olsa yemeye içmeye çalış cnm,