Aysealty Sebla55 hamileligimi öğrendgm zaman ilk test yapıldı negatif cıktı su an için gerek yok dedi doktor 28.haftamda tedbir olarak uyuşmazlık iğnesi vuruldm☺
seon90 Benimde eşimle kn uyusmazlığı var ama ne iğne nede test yaptırmadım.iğne zaten doğumdan sonra yapılıyor eğer ilk gebeliğinss.
MerveKontakay Eşimle benim de kan uyuşmazlığımız var doğumda sanırım iğne yapılcak ya da 28. Haftada önemli birşey değilmiş zaten o iğnede 2. Çocuk için diye biliyorum
Ruya Bende kan uyuşmazlığı vardı..ilk gebelikte hamilelikte yapılmadı doktor gerek yok dedi. Doğumdan sonra babasının kanındam olduğu için iğne.yapildi. ikinciye hamileyim hamilelikte yapilmicak doğumdan sonra bebeğimin kan grubuna Göre yapilck
Esesli Ben daha dün aldım sonucumu. Negatif çıktı. Negatif çıkarsa sorun olmuyormuş. Yengemde pozitif çıkmıştı o iğne vuruldu. 8-10 hafta arası bişeydi. Şimdi aylık tekrarlıyorlar kan uyuşmazlığı testini