32.haftada analik raporu veriyor doktor. Dogum öncesi 8 hafta sonrasi 8 hafta. . 4 ay yani. Bn biraz uzatip 36.da yani bu pzt gunu aldim raporumu. Verdigi raporun dger kopyasını dogumda götürmem gerektigini sylediler. Muhtemelen ona gore uzatilacak devami. Rapor bitiminde de ucretsiz izin alabiliyorsun is yerinden.