Zeynepca Kızlar ben bugün 10+3ümm ve başım çatlıyoorr napsamm😐 Dünde kalbim sıkıştı boğazımda hissettm resmen. biri 🍒diğeri🍓 ikizlerim..
kr1907 Baş ağrısı geçer inşallah kalbin bir daha aynısını yaşarsan kardiyoloji ye git mutlaka. Bende 9+5 ‘im hayırlı bir şekilde zaman hızlı geçer inşallah ☺️
Ulvye_elvn_yuska Men 9 haftayim yüreyim bazen çok sikiliyor hekime gitdim yüreyimde problem var . Hekim çok kilo almamami önerdi.
_Kubra_ Zeynepca Haftada hepsi bitti baş dönmeside yeni başladı bakalım bu serüvende daha neler çıkacak karşımıza 🤷♀️