Merhaba arkadaşlar, 20. Haftadayım sağlık ocağından aradılar gel yapalım diye. 2017 yılında yaptırmıştım bir doz. Hamilelikte yaptırmalı mıyım? Bebeğime birşey olur diye korkuyorum. Kadın doğum uzmanına sormadım henüz. Sizler tetenoz aşısı yaptırdınız mı?