[silindi] Busraferdiaktas İlk önce açlık ve tokluk şekerime baktırıcam eğer gerek görülürse yükleme yaptırıcam.
bsrgz Busraferdiaktas ben geçen hafta yaptırdım. Şekerimde bişey çıkmadı çok şükür ama karaciğer enzimlerim yüksek cıktı doktorum sağlık ocağında tahlil yaptır bidaha bakalım dedi. Riske atmamak gerek sonuçta kötü bişey olsa doktorlar önermez o kadar insan da yaptirmazdi canım, bak başka bişey cıktı bende erken önlem almak gerek bu gibi durumlarda.
1ogrencianne Busraferdiaktas ben her ay şekerime baktırmama rağmen yaptıracağım. gizli şekerin olup olmadığı bununla belli oluyor. Tedavisi olan bir şey sonuçta bebeği riske atmak saçma olur. Allah korusun şeker çıkar ve önlem alınmazsa anne karnında ani ölümlerle veya bebeğin şeker hastası doğmasıyla sonuçlanabiliyor. Bence kararsız kalmayın, yaptırın. Bebeğin sağlığı en önemli şey...
filozofiye Busraferdiaktas Ben Cumartesi günü yaptırdım canım,rahmetli annem şeker hastasıydı çok şükür bende çıkmadı ama yaptırmak gerek diye düşünüyorum. Hepimize hayırlı doğumlar 🙏🏻
melegiminannesi Hamilelikten önce yaptırmıstım hamileyken gerek duymayacagını söyledi doktorum ama istersen yaparım dedi cünkü zateb hipoglisemi hastasıyum düşük şekerim var belli aralıklarla ölçüyorum şekerimi hamilelikte hic düşmedide yükselmedide, bi zararı yok
Nurtube Bende dün yaptırdım, sabah hafif bi kahvaltı yapıp hastaneye gittim. Eczaneden aldığım 50 mg lık glikozu içtim ve 1 saat bekledim. Sonra kan aldılar. Ve idrar. Sonuçlarımı bu gün göstereceğim.