Sumyyg seninle aynı şeyleri bende yaşadım eşimin morfolojisi 2 di. Onunla bile çok zor dediler en az 4 olması gerekiyomuş. Eşim apar topar karar verdi iyi bi doktora varkosel ameliyatı oldu çift taraflı derken yine olur sandık olmayınca ben muayene oldum ve bende rahim anomalisi olduğu ortaya çıktı doğuştan yarım rahimliymişim. Ve sağlam olan rahimde de polipler olduğu tüp bebek merkezinin rahim filmi istemesiyle herşey ortaya çıktı. Derken tüp bebek merkezi % 2 morfolojiyle de hamile kalınır hamile kalınamamasının sebebi bu olmaz dedi sana bakalım bi de deyince filmde herşey ortaya çıktı. Ama testleri gören başka bi doktorum zaman kaybetmeden tüp bebek dedi yumurta rezervimde sınırdaydı yaşım daha da ilerlemeden yapalım dediler ve tam bebek istedikten 1,5 sene sonra hamile kaldım ilm tüp bebek denemesinde şu anda 21 haftalık hamileyim. Dediğin gibi vit, macun, keçiboynuzu, soğan kürü, kendime eşime yapmadığım şey kalmadı. Sonuç hep hüsran olunca anladım bişey var ama ne tüp bebek merkezine gidince bile testler istendi benden eşimin morfolojisi çok sıkıntı olucak bişey değil olur zamanla da hemen de belli olmaz dediler ama kesinlikle bundan olmaz diyemeyiz dedi bahçeci. Ama mevlam sıkıntıyı verdi kolaylığını da çabuk teşhisle yardım etti bize. Şimdi oğlumuz olucak inşallah allahım kolaylık verdin sadece iyi bi doktora girmen gerekiyo yoksa oyalanırsınız. Biz tam 1 sene oyalandık olur olur dediler 1 sene bi olsun dediler. Boşa bekledik meğer sıkıntı bende daha büyükmüş. Demem o ki iyi bi doktora git sen rahim filmi çektir. Orda herşey ortaya çıkıyo. Ben muayeneye giderdim devlet hast. Beni alttan muayene bile etmezlerdi test yaptırıp gönderirlerdi sende bişey yok eşin test yaptrsın eşim test yaptrdı morfolojiden olmaz dediler ama tüp bebek merkezi olmaz diye bişey yol %2 morfolojiyle olur dedi. Varikosel olduğunu söylediler ameliyat oldu. Ben operasyon geçirdim ama şuanda bebek beklyrz 💙