AYsegulusal [url=https://hizliresim.com/VQpBqV][img]https://i.hizliresim.com/VQpBqV.png[/img][/url] Arkadaşlar doktora göstermedim ama kan Aldığım kişi değerler düşük tokluk değerin filan düşük dedi ne yapmam lazım acaba başına gelen varmı
Elvn AYsegulusal brz dusuk cikms sanki doktrn yonlendrr cNm korkma bisi olmz yuksek degl skur postun yukarda kalsn
Modies AYsegulusal kaçlık yükledi 50 lik mi ? Şeker yok demek oluyor ama hipoglisemiksin diyorlar bu duruma sık sık birşeyler yemek lazım az az şekeri dengede tutmak için
Modies AYsegulusal yani 75 liğe göre baya düşükmüş, baş dönmesi bişe yapmasın da onun dışında zararı olan birşey değil bildiğim. Çok geçmiş olsun