Sevdus Kizlar gunaydin bugun cati kontrolum yapildi korkmustum ama korkulcak gibi degilmis 39+0 im bugun acikligimda yokmus beklemedeyim bakalim neler olucakk
EmraheydaBier Sevdus tabiki korkulcak bişey yok bazıları kendini çok kasıyo rahat durmuyo canları yanıyo sonra öylebi anlatıyolarki başka gebeleride korkutuyolar kasma rahat bırak bakıp çekiyo hemen zaten
liya Rumeysa5454 izlemeyede cesaretim yok son dakka çatın dar diyip sezaryene almıyorlarmı bu daha kötü .! :/
liya Rumeysa5454 muayeneden sonra bana yazarsın merakla bekliyorum sonucunu cnm Allah hayırlısını nasip etsin
Sevdus Elislina evet muayne sirasinda anliyor korkulcak birsey yokmus kizlar hic acikadi sadedece biraz kadildim dr rahat olmami soyledi 3-4 sn ye suren birsey zaten oyuzden Allah yardimcimiz olsun
Ecelina Benimde haftaya pazartesi yapilacak çatı kontrolüm . Utaniyorum düşündükçe doktorum erkek diye
Burcuk Ecelina erkek olması bi bakıma daha iyi . Bazı bayan doktorlar uzun tırnakla yanmayacak canı yakıyor ://