40.haftaya günaydın dedık amma oğlum yerinde o kadar memnun ki oralı olupta anam benı merak ediyordur, özlıyordur demiyor anca tekme atıyor 😁😁persembe sahurdan sonra yatısim olacak, doktorum o zamana kadar sancın olmazsa ben burada baslatıcam dedı.bebek kanalda , doğum pozisyonu almış rahim yumusamıs ama en ufak bır sancım yok, o kadar yöntem denedim ki..yürüdüm, merdiven çıktım butun evımı cömelerek sildim , cömelme yaptım, hınt yagı içtim , hıc yan gel yat yapan biri değilim evimi camlara kadar ben sildim ama oglan banamısın demedi😁😁duanıza talıbim şu mübarek ayda , kimin duası kabul olur bilinmez, hepimiz bir avazda kurtulalım inş, evlatlarımıxa sarılalım ohh misss🤗🤗💙