Guzel anneler hep buraya yazdım benım cadı kızım bı doğmadı dıye ben mucızeme 9 sene snr kavuştum olmuyordu bı gun rabbım bu mucızeyı bıze de verdı çok şükür gelelım zor Doğum hıkayeme gerçekten korkutmak ıstemıtorım ama sonu güzeldi o dogdugu an varya o zmaan herseyı unutuyorsun benım cadım 40+5 de geldı hep endıselıydı bısey olucak geç buldum dıye hep korktum hatta esımın 15 Mayıs da Doğum gününe sezeryab günü bıle aldık ama aılerler ızın vermedı ıyıkı de sezeryan olmamısım cumartesı günü nısanım geldı herkesde o nısan kanlı olucak dıye bısey yok aklınızda bulunsun benım kı bembeyaz geldı katı ıdı snr ntsde gene sancı yok eve gıttım ertesı gun yanı Pazar günü bı sancı duzenlı gırıyor sayıyoyorım kaç dk da gırıyor 15 dk da snr 10 snr 5 dk da gırıyor dedım ben kesın dogurcam pazartesı sabahı yanı Dun sabah daha sıddetlendı esıme adam ben dayanamıyorum gıdelım kesın Bugun dogurcam dedım gıttık 3 cm açılma ıkı saat snr gel dedı gıttım 4 cm olmuş yatış dedı ama sancım yok sunıyı dayadılar bana bı agrı bı agrı oluyorum sandım hem sancıyı yedım hem de açılmam olmadı benı sezeryana alın dıye yalvardım almadılar snr 12 de suyumu patlattılar gene açılma yok ne olur çıkarın sunu sancıyı dedım güçlü bı agrı kesıcı yapıp sunı sancıyı cıkardılar bırazcık rahatladım saatler gecıyor ama açılma yok oluyorum sandım ya ınananın sunı sancı benı maffettı snr 7 de o sancı ıkınma ıstegı yaptı sancı geldıkce ben ıkınıyorum 7 cm acılmam var ama benım kız acelecı çıktı gırdı kanala sıkıştı orda hemen aldılar benı ama nasıl ıkınıyorum nefes bıle almadan o sancılar nasıl ıkınma ıstedıne döndü hıc anlamadım tam hersey vaktınde oldu ama benım kız sabırsız o yüzden bıraz dıkısım oldu ama benım cadı kızımı gordum ya Bütün agrım sızım gectı o sancıları benmı cektım hıc sancı cekmıs gıbı degılım sımdı kızım da ıyı bende çok şükür bugün taburcu olucaz ama tabı sımdı sütüm yok gelır ınsalalh