Duygubelis Hanımlar durumlar nasıl ben hiç bir problemim Yok derken bel ve sırt ağrılarından bir haftadır çok yoruldum 😞_
zynpgdkl Duygubelis 16+4deyim azıcık ayakta dursam bel ve bacak agrısı başlıyor baş agrım çok oluyor benim ve şiddetli reflüm var☹️
AsenaD Selam 👍🏻 14+1 olduk iki gün önce evde eşimle temizlik yaptik camları filan sildi sağolsun 💕 yinede bende peşinde olmaktan dolayi yoruldum belim de bi ağri var sormayin a dostlar 😊 Ikinci trimestera da girdik 😍 sizde de boyle agri varsa temizlikten degil demekki benim de agrim
duyguozz26 Valla benimde reflüm dışında bi problemim yok henüz şükür 15+1 iz, haftaya başlar ağrılar gibime gelio, şuanlıkta uzanırken yatarken otururken sürekli belimi yastıkla desteklediğim için sorun yaşamıyorum 😊
duyguozz26 zynpgdkl aynen muhtemelen öyle olucam bende, hamilelikten önce 3 kez endoskopi randevumdan kaçtım şimdi çatır çatır doğurcaz keşke diyorum minicik işlem kaçmayıp halletseydim şimdi daha çok çekiyorum acısını
zynpgdkl duyguozz26 benimde uzun yıllardır reflü sorunum var.. midemden yukarı çakmak yakmışlar sanki ağzımın içine kadar yanıyor.. soğuk süt içiyorum bi kaç saat geçiriyor ama oda bi kaç saat.. gaviscon şurup vermişti doktor hiç etkisi yok😏