Eda81 Kizlar sezeryandan sonra duphalac surup icen oldumu cuma gunu sezeryan oldum buyuk tuvalete cikamadim o suruptan ictim az bise sonra rahat ciktim fakat bukez karnim gurulduyor bagirsaklarimda gaz dolasiyor ne yapsam
Sngrr00 Eda81 hayır ilk defa duydum . Bende cuma günü oldum . Katı şeyler yemedim hiç. Ekmek haşa yemiyorum . Gaz yapan şeylerden uzak durdum ve bol bol kayısı hoşafı, incir hoşafı içtim . Elhamdulillah zorlanmadım tuvalette . Deneyin isterseniz
HaticeNur7994 Eda81 bn de doğumdan 2 gün snra oldu tuvalete çıkamadım ama surup deil lavman kullandım bn ölecektim yoksa🙈
2405 Eda81 ben kullandım canım onu içdim rahatladımngaz cıkartıyosun lavoba ihtiyacına yardımcı oluyor kullan canım
Eda81 Sngrr00 bende ekmek agzima surmedim corba hosaf bunlar hep ama yinede ise yaramadi simdi karnim cok gurulduyo gazim var oda cikmiyo sisip dikilere zarar wermese bagri bidahada icmem o ilacran
2405 Eda81 canım bende sen gbi içmeyin dedşm ama cok gazım oldu dikiş yerim patlayacakmış gbi sonra içdim gaz çıkartınca rahatlıyorsun evet biraz fazla gaz oluyor ama rahatlatıyor seni
denizoktay Aslında iyidir o ilaç, tüp bebek tedavisi sırasında kabız olmamamız için gerekiyor,o yüzden doktorlar onu önerir zararsız yani
Eda81 denizoktay kotu diyil tuvelete cikardi rahatladim ama bu kez gaz yapti dikislerime baski yapiyor
Eda81 2405 emziriken ictin diyilmi bebege bi zarari olmadi diyilmi bn doktora dedim ama yinede endiselendim
Nesibee1 Eda81 Doktora sormadan mı içtin. Emzirmiyomusun çocuğunu nasıl riske attın ki böyle anlayamadım
2405 Eda81 yok canım bende endişelendim ama bi zararı Yok korkma ben 1 hafta kullandım çünkü gaz seseryan bölgesine agrı yapıyor minosetde içdim agrım olunca canım
Eda81 2405 banada parol werdi agri icin bebegim kubezde canim sutumu sagip veriyorum bebegede gaz yapar die korkuyorum oralarda bensiz😭
2405 Eda81 Oyy canım rabbim yardımcın olsun insallah hemen çıkar neden küvezde bu arada iç o sürünü bebeğe gaz yapmaz ben bırakdım benim gazım oğluma gecdi tabi benim çocuğum hep gazlı ama iç bisey olmaz sen iyi ol ki bebeğinin sana ihtiyacı var
Eda81 2405 saol cnm bende gebelik boyunca idrar yolu enfeksiyonu wardi doktor ne yaptiysa gecmedi surekli tekrarladi bebegimede gecmis kanina karismis kuvezde serum takili cok zor 😭
2405 Eda81 rabbim şifa versin küçük meleğe insallah cok çabuk zamanda çıkar 🙏suanda var mı idrar yoku enfeksiyonu sende