Cansumus AygyulSina ya bi git işine bana bulaşma hastaymışım nesin ne için girdim ne konuşuyorum rahatsız
AygyulSina Cansumus postu rezalet hale getiren sizlersiniz zaten size girip cikan ne kini bana yaziyorsunuz postun sahibi yazmamis siz kimsiniz
Nigtingaleyan Eee sonuç olarak kanguru mu sling mi daha iyiymiş ben de hangisini alsam bilemedim bayanlar,kızlar ,kadınlar ve kendini Kadın gibi hissedenler vs.
AygyulSina Nigtingaleyan ben silng aldim gayet guzel ama yaz icin kulanicam sadece kisa yine kanguru alicam
gnctrksv Nigtingaleyan postu açan olarak anladığım kadarıyla sling yaza uygun kanguru kışa benim evladım inşallahh kışın başına doğru doğacak o yüzden ben kanguruya karar verdim
gizemmm gnctrksv ilk aylar sling sonra kanguru. Oturana kadar kanguru kullanma dedi çocuk doktorumuz. 4 aya kadar sling kullandım sonra kanguru
AygyulSina gnctrksv sanirim 6 kilodan sonra yeni dogan aparati ile kulaniliyor bir video vardi doktoe acikliyordu orda sanada atarim simdi videoyu izlersin
AygyulSina gnctrksv 6 aya kadar yeni dogan aparati gerekli diye biliyorum ve 6 kilo oldugu zaman en azindan benim baktigimda oyle yaziyordu
gnctrksv AygyulSina kesinlikle yenidoğan aparatı zaten alacaktım ama ona rağmen kalça çıkığı olur fln demişlerdi şimdi doktoru dinleyince bir ohh dedim
AygyulSina gnctrksv kalca cikimligi doktorun dedigi gibi kundakta ve orumcek yurutecte oluyormus sanirim. Yurutec ve orumcek icinde bi doktorun videosunu izlemistim. O yuzden o her ikisinide almicam. Kis icin bi montlar var onlardan oneririm sana bulup link birakirim simdi
AygyulSina gnctrksv https://www.google.com/search?q=hamile+montu&tbm=isch&ved=2ahUKEwiyxPbg8b7iAhWUsLQKHaKTCUIQ2-cCegQIABAB&oq=hamile+mon&gs_l=mobile-gws-wiz-img.1.0.0i30j0i8i30l3.2821.21590..22862...8.0..0.187.2277.30j3......0....1.......0..0i67j0j0i13j0i13i30.5Aouy301Y1w&ei=eYLtXPKjC5Th0gWip6aQBA&bih=572&biw=360&prmd=ivsn#imgrc=2E3ZVQ-C9i75tM kis aylarinda bebegini icine koyarsin üşüdü mu diye dusunmemis olursun ben kisa alicam insallah indirimde bulursan daha simdiden bile alabilirsin
gnctrksv AygyulSina örümcek ben de hiç düşünmedim bu tarz bir montum var şükür ki önceden almıştım böyle bir montu
AygyulSina gnctrksv super ozaman bunu bol bol kulanirsin hem rahat gezersin hem usudu mu diye dusunmezsin