Trabzon Kızlar 17+4 günlüğüm. Lavobaya gidince afedersiniz idrarimi yaptıktan sonra acıma flan yok sanki lavoba da beni bişey assagiya doğru bişey basiyo . Bebek büyüdugu için mi öyle oluyo tedirgin oluyorum artık
Tugbanur Trabzon o zamanlar benimde öyle oluyodu şimdi 25 haftaligim öyle bişey yok belki bebek mesaneye baskı yapıyo olabilir
Trabzon Burcak61 gittim canım. Doktor enfeksiyona bakalım dedi . İdrar tahlili verdim temiz çıktı. Dedi ki bebek büyüdüğü için de baskı yapabilir sana. Genişleme oluyo dedi. Bir sıkıntı yok çok şükür