Mevsimbahar Doğumdan korkma çok ciddiyim yani, tamam sancı zamanı var ama şöyle düşün 2 dakika da bir flan kasılıyosun ve birden duruyo o anlarda yürürsen çok daha az hissediyosun. Doğum anında ebeleri güzel dinle ıkınma tekniklerini söylenilenleri telaş yapmadan yaparsan çok rahat edersin. Sancın geldiği an hastaneye gitme bekle artsın dakikaları 10 dakika da bir olduğunda git sancını evde çek çünkü hastanede nst flan bağlıyolar yürüyemiyosun açılma zamanın gecikiyo stres çoğalıyo vs vs. Doğum anından sonrası biraz sıkıntı temizleme ve dikişlerde biraz zorlanmıştım ben ama oda abartılacak gibi değil. Sakin kalmaya çalış çünkü doğumhaneye alındıktan en en geç bir saat sonra her şey bitmiş bebeğine kavuşmuş olarak çıkacaksın. Ve söyledikleri gibi kokusunu aldığın an ne dikiş acısı ne Doğum anı ne sancı hiç birini hatırlamıcaksın bile. Kendine güven yapabilirim dersen yaparsın. Benimde çok endişem vardı 2 buçuk saatte doğurdum sadece 1 saati hastanede geçti. Hayırlı doğumlar diliyorum🌸