Yusufunannesi_ Kızlar iyi akşamlar benim sorum ben 30+3 günlük hamileyim ve göğüsümden galiba süt geliyor bu durumu yaşayan var mı
Ozgektn Yusufunannesi_ bi ismi vardı onun umuttum ☺️ Bu hafta benimde geldi hatta uygulamada haftasının yazdığı yerde sizdeki değişikliği yazan yerde de yazar . Sadece sıkmayın kanallar açılmasın daha çok gelmesin çünkü ilk emzirmede en faydalı süt🥰
Sengulkrgz Yusufunannesi_ Hemaire arkadasim var ona sormustum cunku benden de gelmiati bu iyi bir sey sevin demisti sutun demekki cok olacak vs dedi.Yalniz sikma minciklama vs dedi😁 Suan oran hassas yara olusturabilirsin dogumu tetikleyebilirsin demisti.27 haftalikken geldi biraz sonra kesildi suan 29+6yim bakalim tam 30 lu haftalarda tekrar gelecek mi 🤗
Yusufburcu61 Yusufunannesi_ benimde 30 da başladı şimdi 38 olduk hala sütüm geliyo durduramıyorumda bebekte olmadı henüz sancılarım gelince daha da çok akıyor ne yapacağım bilmiyorum
szmdc Benimde geldi sütüm halada arada geliyor az az şuan 27+5 iz ve 22-23 haftalıkken geldi ilk sanırım belki daha da erken olabilir korkmuştum geldiğinde ama doktorum bazı gebelerde olabilir normal bi durum uyarma sıkma demişti
Aminea Yusufunannesi_ bendende 31 yada 32. Haftada bi gögsümden 34 te diğer gögsümden geldi cok az miktarda olabiliyor canım normal bişey