iki üç saat önceye kdr bişey yoktu ama son 3 saattir sanırım idrar yolu enfeksiyonunun belirtilerini çekiyorum sabah dr gidicem ama şimdi canımın yanması ağrım nasıl geçer bilen varmı ne oturtabiliyorum ne yatabiliyorum hep çişim varmış gibi ama lavaboya gidiyorum azcık geliyo 17+2 oldum bugün :(