Yasmin37 Mega medipol bağcılar ın doğum fiyatları hakkında bilgisi olan varmı? Ve önericeğiniz bir kadın doktor🥺
LeylaCan Yasmin37 doğum fiyatını henüz sormadım ama ben duygu ışıl gencer e gidiyorum çok memnunum inşallah doğumdada memnun kalırım. :)
Ozgektn Yasmin37 duygu hanım normal Doğum 2200 sezeryan 3600(2 gece , anne bebek ilk kontroller, lohusa şerbeti , standart kapı süsü , masa ) normal Doğum aynı sadece bir gece kalıyorsun
SeroBeroBako Yasmin37 bende aynı hastaneye gidiyorum. Nagihan Kaya Harika bir doktor :) muayene ücreti 170 lira. 2200 normal Doğum, 3600 sezaryen. Şerbet ve kapı süsü de verildiği söylendi :)
Ozgektn Sesame bana verdikleri fiyat bilgilendirmesinde öyle yazıyor bilemiyorum canım nasıl ilerliyor durum
Sesame Bende elif çiler eren e gidiyorum ikinci doğumum olacak inşallah 2200 normal 3600 sezeryan diğer doktorlarınki değişiyomuş bugün sordum bende 1700 ₺ den başlıyomuş doğum ücretleri
Brcu58 Bende elif çiler eren'e gidiyorum normal 2200 sezaryan 3600 dendi geçtiğimiz hafta sordum fiyat için konusurken bilgi kartı verdiler lohusa şerbeti kapı süsü vs yazıyordu
Sesame Yok bacım şerbet merbet vermiyolar😁 ama doğum konusunda gerçekten içiniz ferah olsun ebeler hasta bakıcılar ve doktorla gerçekten süperler sancı odasına alıyolar önce sadce bayan yakınınız girebiliyor siZinle orda sık sık ebeler muayne ediyor rahim yumuşaması için kalçadan bi iğne yapıyolar eğer açılman yavaş ya da zor olursa piltes topuyla egzersiz yaptırıyolar sıcak duş aldırıyolar sancıyı çekerken bi yandan dolaşabiliyosunuz ayrı bi bölüm zaten doğumhane hemen yanınızda doğuranlrı ffalan duyup görebiliyorsunuz 10cm de dığumhaneye alıyorlar 2 ıkınmada çıkıyo zaten ebeler sürekli yönlendiriyo zaten sizi☺️
Tbusraaa Yasmin37 doğum fiyatlarını bilmiyorum ama görümcem doğum yapmıştı Ayfer Hanımda çok memnun kalmıştı tavsiye ederim. 2 doğumunu başka yerde yaptı nerede o Ayfer hanım dedi o kadar yani.