O kadar çok şey var ki anlatacak.
Ama bebeğim kalkmadan Kısaca yazicam.
Kızlar 33 haftalık doğum yaptım.Hamileligimde aşırı derecede sistim heryerim balon gibiydi ve her kontrole gittiğimde doktor bana normal diyordu.
Tansiyonum da yüksek çıkıyordu ama yüzlü yememeye dikkat ettiğim için bişey olmaz diyordum.
En son doğumdan 2 gün önce kontrole gittiğimde bebeğin kilosu 1854 Gr çıktı 32+5 te. Fakat tansiyonum yüksek çıktı ve doktor bana başın agrirsa hemen acile gel dedi..
İki gün sonra berbat bir baş agrisi yaşadım ve evde tansiyonum 16/11 çıktı hemen kalkıp acile gittim ve hemen yatışım yapıldı ve idrardada protein kaçağı var dendi, yaani preeklamsi denen gebelik zehirlenmesiymis. 2 gün boyunca 8 saatte bir magnezyum verildi ve 3 gün rahim ağzına balon takılarak sancim başlatıldı, saatlerce sancidan sonra bebeğin eşi ayrıldı ve geldi acil sezeryana alindim. Daha sonra uyandığımda yoğun bakimdaydim 2 gün orda kaldım, bebeğim başka bir hastanede yoğun bakimdaydi. Rabbim bunu yasatmasin kimseye neler hayal ederken neler yaşıyoruz Allah kimseyi evlat acısıyla sınamasin. Uyandığımda aklımda bir tek bebeğim vardı ve herkese bebeğimi soruyordum yaşıyor mu diye ama kimse bilgi vermiyordu, taaki esim yanıma gelip bebeği yoğun bakıma aldılar diyene kadar. Öldüm resmen canımdan can gitti.. ben çok kötü bir doğum yaşadım. Eğer benim gibi çok şişen ve tansiyonu yüksek olan varsa mutlaka ihmal etmesin. Allah herkesin evladını bağışlasın inşallah..