Moondem 31+3 oldum ... bebegin kilosu 2 hafta once 1500 du galiba normal gelmedi buralari okuyunca dr bisey demwdi ama veee normal degil sezeryanla devlet hastanesinde dogurmak istiyorum 😔😔