Misirekmegi Hem devlet Hem de özel hastaneye giden anneler acaba özeldeki doktora Devlet Hastanesinde de başka bir doktora gittiğinizi söylediniz mi Nasıl bir ilerleyiş sağladınız doktorların bu duruma tepkisi nedir acaba
defne55 Misirekmegi canım normalde özele gidiyorum ayda bir kontrolüm ama bir ay dayanamadigim için ozeldeki kontrolden 15 gün sonra devlete gidiyorum ama iki doktorun da haberi yok birbirinden zaten bütün tahliller falan filan özelde yapılıyor devlet de açıkçası yaptırdım mi falan diye sormuyor tahlilleri ilgisizler çünkü sadece ultrasonda görüp kalp atışını duymak için gidiyorum devlete içim rahatlıyor:)
Taneminci Misirekmegi ben gidiyorum doktorumda biliyor hatta özeldeki doktorum kendisi tahlilleri falan devlet haatanesindede yaptırabilirsin diye önermişti bana düzenli olarak ikisinede giderim sorun edeceklerini sanmıyorum 🤷🏼♀️
Buseecrin Misirekmegi ben söyledim birşey demedi özeldeki devlette ücretsiz testleri detaylı ultrasonu yaptırdım sonuçları özele götürdüm doktora gösterdim sorrun yok dedi
Taneminci Misirekmegi doktorun tahlil istediğinde devlette yaptırmak istiyorum de zaten sana yaptırma diyemez
defne55 Misirekmegi sorun olmaz canım gidersin devlete ben bu bu tahlilleri yaptırmak istiyorum dersin yaparlar hani benim demek istediğim sen söylemediğin sürece ilgilenmiyorlar tahlil işleriyle sen isteğini söylediğin zaman yaparlar ama kimi doktorlar tersliyor insanı muayeneni özel de oluyosun tahlil için devlete gidince değişik davraniyorlar
Mamiel Misirekmegi yok kuzum yaaaa çoğu özemdeki dr zaten devlette yaptirabilirsin diyor. Aaa bak bak hem bana gelip hem de özele gidemezsin demez ki😊😊 istediğin kadar özele ya ya da devlete kim kim ne diyecek
Misirekmegi defne55 devlette ikinin tavrı pek önemli değil bence o tahlile yollasın yeter özelde doğumu yaptıracak doktorun tepkisi daha önemli
defne55 Misirekmegi özeller de sıkıntı olmaz canım zaten parayla olduğu için parayı verdikten sonra gül gibi bakıyorlar sana
Taneminci Misirekmegi Valla geçen gün kan uyuşmazlığı iğnesi olacaktım özelde 400 küsür istediler eski çalıştığım devlet hastanesindede ücretsiz yapılıyordu bende doktorumla konuştum oraya gidip yaptırmak istiyorum dedim oda en iyisini yaparsın öyle bir imkanın varsa hiç bekleme git dedi 😁
Mervezngn Misirekmegi ben devlette Doğum yapıcam kan hastalığım var mecbur o yüzden oraya gidiyorum hemde özele gidiyorum cünkü ilgili olsalar bile süre az bilgilendirme yok ilgi az yoğunluktan dolayı. Özele gidip istediklerimi soruyorum bebeğimi güzelce görüyorum
Taneminci Misirekmegi kuzum normalde vurulmayacaktı doktor gerek görmedi kan sonucuma göre kanamam oldu kanama oluncada tedbir amaçlı vuralım dediler inan kaçıncı haftalardı hatırlamıyorum şuan 24+3 üm
Hilalysr Misirekmegi ikisinide gidiyorum. Ikisi de biliyor :) tahlillerimi genelde devlette yapıyorum doktorum çok ilgili özelde de tahlil istediği zaman yaptırıyorum 😊 ama doğumu memlekette yapacağım iki doktorumda da değil 😂😂
Tugba12345 Misirekmegi ben hem devlete gidiyorm hem ozele devlete sık gitmiyorm ama gittgmde hic bi sekil de sorun yasamiyorm orda kaydn olmasi yeterli cunku daha once bna geldinmi diye soruyo benmde kaydm oldgu icn sikinti yasamiyirm