Merhabalr ben yeni katıldım 1,5 yıılık evliyiz hiç korumadık dr gittik polikistik overluyum dedi hayit tohumu önerdi 3 ay içtim faydası pek göremedim klomen kullandım adetimin 5 günü bitti dr gittim yumurtalıklarım 22mm olmuş dedi iğne verdi 36 saat sonra ilişki önerdi ama o ay olmadı birşey tekrar klom3nl3 18 mm oldu dedi iğne oldum eşimin işinden dolayı o gece 3 gibi ilişki oldu ama fazla uzanmadım 5 dk falan sonra düş aldım ondan sonra ki gece de aynı s3kilde ama ondan sonra baya uzandım sizce hamile kalırmıyim çok istiyoruz spermler yumurtalıklara ulasmismisir 😔