Azrammmmm Bende bugün tam 22 haftalık oldum canım ama 20 haftalıkken gittim kontrole en son o zaman 363 gr idi normal demişti şuan kaç oldu bilemiyorum boyu ne kadar sizin boyuna 22 cm demşti banada o az gelmişti o haftada😊 en iyisi doktor iyi herşey yolunda diyorsa çok sorgulamamak sanırım yoksa bunun bi sonu yok senden daha iyi gelişimde olan birileri muhakakk oluyo ve sana benim niye böyle dedirtiyor😂