Yagmuricenkiz 17 haftalık hamileyim şimdiden 6 kilo aldım, 53 ile hamile kalmıştım. Çok mu abartılı kilom sizce? Görünürde çok bir kilom gözükmüyor göbeğim çok çıktı, kalça göğüs büyüdü. Ne yapayım bilemedim çok kilo almak istemiyorum
Yegino Yagmuricenkiz en iyisini doktorun bilir ona danışsan daha iyi olur bende 22. Haftamdayım ve 6 kilo aldım. 63'le başladım 68-69 arasında gidip geliyorum boy da önemli kilo hesabında benim 1.75 mesela. Herkesin yapısına göre değişim gösteriyo ama dikkat etmekte fayda var bundan sonra kilo artışı daha da hızlanacağı için ipin ucu kaçabilir 😕
Cnmcnm Yagmuricenkiz dikkat etsen iyi olur cnm çünkü son aylar çok alcaksın ilk 3-4 ay için biraz fazla
mutluluk_01 Yagmuricenkiz 36 haftalik hamileyim 55 kiloyla hamile kaldım suan 62 kiloyum canım biraz dikkat et bence
Bsrkrgz Yagmuricenkiz boy ile de alakalı tabi ama sizinle aynı haftadayım henüz kilo almadım hiç zaten ileriki aylarda ister istemez alıyoruz o yüzden bu aylarda doktor kontrolünde biraz daha dikkat edersen senin ve bebeğin içinde daha iyi olacaktır
Cerenyrt Yagmuricenkiz bende 22 deyim 6 aldım, beğenmedi kilomu doktorum 😑 fazla diyor.. dikkat ediyorum kendimce işte..
Nebahathumeyra 35 haftalığım 20 kilo aldım ilk 6 ay aldım bu kiloyu sonra durdu kendiliğinden. İlk hamileliğimi de 25-30 kilo civarında bitirmiştim . Doğumdan sonra 1 sene olmadan aldığımdan daha fazlasını verdim. Ve hiç bir şey yapmadan kendiliğinden gitti 😊
Ftmbyrktar_1990 Yagmuricenkiz 36.hafta bitiyo artık 11 kilo almışım 1 aydır sabitim bence bi doktoruna danış cnm 🤔
[silindi] Yagmuricenkiz Bende 18 haftalığım ve henüz kilo almadım. Bence kendine dikkat et canım ilerki haftalarda ister istemez alıcaksın. Yürüyüş yap bol su iç 🤗
AygyulSina Yagmuricenkiz 20 kilo fazla ile girdim doguma her ay 5 kilo aldim doktorum en sonunda yavas seker cikarsa diyete yolicam seni demisti sukur cikmadi laf edemedi sonra yagli hamur isi tatli tuzlu uzak durursan kilo alimin yavaslar basen gogua gobekten baska bir yer sismiyor zaten
Ssraa 35 haftalığım totalde 6 kilo almışım. 2 aydır sabitim. Doktorum kilo al kendine bak biraz dedi. Ama kimisi de çok iyisin doktoru dinleme diyor. Bu kilo mevzusu bence göreceli bir kavram. Ama yine de çok almamaya dikkat et ben zayıf hamile kaldım zaten şimdi de az aldım ama çok ağırlaştığımı hissediyorum yatakta dönmek iş yapmak falan belim açısından zulüm. Kilo hamallıktır, hiç sıkıntılarını çektiğine değmez🌸
MrsG Ben 18 haftalık hamileyim boyum 180 cm hamile kaldığım kilo 79. Şu an ise 78 kiloyum. Bulantılarım ve kusmam çok oldu o yüzden kilo alamadım diye düşündüm ama son 1-2 haftadır daha iyiyim ona rağmen kilo almıyorum. Bence yediklerinize dikkat edin. Fazla yemenize gerek yok çocuğun ihtiyacı olan ekstra kalori 300 cal zaten o da en fazla 1 kase yoğurt yapıyor. Dikkat edin yani.
FSCMK Yagmuricenkiz 21+6 haftalığım 5 kilo aldım doktorum kilona dikkat et çok kilo almışsın dedi sizi görse ne der aceba
Yagmuricenkiz Ya ben normalde de dana gibi yer hiç kilo almazdım :) hamilelik beni bozdu. Aslında kiloyu son üç haftada aldım 1 aydır annemdeyim ağzıma sürekli bir şeyler tıkıyor düşük tehlikesi geçirdiğim için hep yatıyorum spor yasak. Ama doktora danışacağım tekrar. Boyum 165 kilom 68 şuan
Tugba12345 Yagmuricenkiz 17 de 1 kilo almistm biraz fazla cnm sanki doktorun diet programi ayarlayabilr ama sadece bebeğn kilo alip sen kilo verebilirsn