Aa123 Anadolu yakasında memnun kaldığınız ve çok pahalı olmayan hastaneler varmı ? Yardımcı olursanız sevinirim .
denizannee Aa123 üsküdar hospital türkte baran hanıma gidiyorum muayene ücreti sgkliya 83 tl normal doğum 1250 sezeryan doğum 1500 tl ben 14.haftamdan beri gidiyorum şuan 28 olduk çok memnunum
Mavilianne Didemmiray bununla bir kaç yerde daha karşılaştım bu gerçekten doğru mu 😱 neden bu kadar uygun ki her yer 3 binden yukarı 🤦🏻♀️
Aa123 Didemmiray doktorları nasıl son 3ayım doktorumu değiştirmeyi düşünüyorum çünkü doğum falan çok pahalı o kadar pahalı olması normal doğum için çok fazla geliyo bana
Didemmiray Mavilianne evet doğru. Cumartesi bende doguruyorum inşallah. Yeni açıldığı için. Telefonda da bilgi veriyorlar.
1E1N1R Evet çamlıca medipol yeni acıldıgı icin uygun. Bende oraya gidiyorum. Elif malcok sahane bir doktor. Ama 1 haziran itibarı ile normal 1550 sezeryan 1900 olacak demisdı muhasebe bize
Didemmiray Aa123 Kadriye Erdoğan hoca çok iyi. Sadece çok yoğun. Bir hafta önceden zor bulunuyor randovu. Cumartesi sezeryana alacak inşallah beni.
Mavilianne 1E1N1R artsa da 70 anca olur sanırım çok iyi gerçekten benim Doğuma kadar böyle olursa orayı değerlendiririm ben çok teşekkür ederim 🥰
1E1N1R Mavilianne yeni artış oldu muhtemelen sene basına kadar birdaha degişmez. Benim dogum um da Ekim sonu Kasım bası.
1E1N1R Aa123 kesinlikle elif malçok ama gitmeden en az bir hafta önce arayarak randevu almanız lazım cunku cok yogun. İkinci olarakda Kadriye hanım var ondan memnun olanda cok ama elif hocan cok sıcak candan ve guler yuzlu o yuzden cok seviyorum.