Benim de 27+3 günlükken kanama oldu suyum geldi ve rahim yarım cm açılma oldu. Çok korktum. Crp den kaynaklı kanamaymış enfeksiyon kapmışım. Üç gün içinde ilaç vs kanama durdu. Crp düşmediği için Hâlâ erken doğum riskim var Rabbim inşallah hayırlsıyla güzel zamanlarda kucağımıza almayı nasip eder. Şuan 30+4 günlük olduk çok şükür